Servis tlačiarne etikiet, snímača čiarových kódov a dátového terminálu

Naša technická podpora a oprava prístrojov ponúka rýchlu a spolahlivú službu pre takých zákazníkov, ktorí sú menej profesionálne, alebo majú k dispozícii veľký počet zariadení, čo funguje pri nepretržitom zaťažení a preto vyžadujú údržbu. Počas technickej podpory dávame zákazníkom praktické rady, ktoré chránia fungovanie tlačiarne etikiet, snímačov čiarových kódov a dátových terminálov a napomáhajú dlhú životnosť prístrojov.

V rámci našej servisnej služby sa zaväzujeme opravu prístrojov počas záruky a aj po záruke, ďalej zaobstaranie náhradných dielov a údržbu. Snažíme sa ponúknuť riešenie na všetky individuálne potreby, v niektorých prípadoch naša databáza môže skrývať náhradné diely aj pre takých prístzrojov, ktoré už dlhé roky sa nevyrábajú.

Jednoduchá oprava a výmena náhradných dielov

Zlyhanie prístroja vo výrobe alebo v každodennej práci vždy spôsobuje nepríjemnosti a vela narušenia. V takýchto prípadoch vždy sa snažíme ponúknuť flexibilné riešenie našim zákazníkom. Ponúkame výborné služby a najmodernejšie technológie na opravu alebo diagnistiku vadných prístrojov. Naši technici ovládajú opravné, konfiguračné, záručné a výmenné požiadavky do prijatia daného prístroja.

Pre väčšinu prístrojov je dostupná predĺžená záruka, čo ponúka rôzne kondície pre rôzne oblasti používania. V mnohých prípadoch napríklad znamená kratšiu čakaciu lehotu, náhradné zariadenie, alebo dlhšiu záručnú lehotu. Možnosti sú rozmanité, pre bližšie informácie prosíme kliknite na nasledovný odkaz!

Údržba a miestna podpora, seris

Máme k dispozícii viac ročné skúsenosti s výrobcami priemyselného technického odvetvia čiarových kódov, hardvérov a softvérov, či už ide o prístrojov Zebra, Honeyweel, Intermec, Mororola alebo Datalogic. S pravidelným preskúmaním Vašich prístrojov môžete zabezpečiť o orpavných a údržbových úloh a takto vyhnúť proti neplánovaným zastaveniam prevádzky z dôvodu nedostatočnej údržby.

Večná pravda aj fakt, že "je lepšie predchádzať problémom, ako ich liečiť". Žial každá tlačiareň etikiet a čítačka čiarových kódov vyžaduje občas údržbu, nakolko sa skladajú z pohyblivých dielov, ktoré je potrebné čistiť a preskúmať, ďalej softvérovo aktualizovať systémy. Pri čom nie sú zanedbateľné ani hygienické a bezpečnostné otázky, čiže myslíme na prach z etikiet alebo termotransférových pások a na dohľad prípadných bezpečnostných prvkov.

V rámci záručnej doby

Môže sa stať, že zakúpený prístroj techniky čiarového kódu sa pokazí v rámci záruky alebo predĺženej záruky. V takýchto prípadoch naša spoločnosť neopustí ruky svojich zákazníkov, ale kontaktujeme výrobcu a vybavíme opravu. Všetko, čo Vy musíte urobiť je len tolko, že pokazený prístroj je potrebné poslať s krátkym popisom do nášho skladu a odvtedy vybavenie opravy je už naša povinnosť.

Nami predávaná prístroje takmer bez výnimky majú slovenskú alebo maďarskú servisnú sieť, takto opravu sa môžeme počítať s dodacím časom 1-2 týždne. V takých prípadoch - ak nemáme na to osobitnú dohodu - tak za osobitne fakturovaný poplatok vieme zabezpečiť aj náhradný prístroj.

Mimo záručného času

Mechanické prístroje žial sa môžu pokaziť, ak keď výrobcovia dávajú na jednotlivých prístrojov aj viac 10 mesačnú záruku, napriek tomu sa môže stať, že prístroj sa pokazí po tomto období. V takýchto prípadoch používatel sa môže vybrať medzi dvoch možností, buď si ho dá opraviť, alebo zakúpi nové zariadenie.
Skúsime si pomôcť našich zákazníkov odpovedať na túto problému. V každom prípade odporúčame poškodeny prístroj poslať na diagnostiku, potom spravíme kalkuláciu na opravu a na nákup nového prístroja. Rozhodnutie závisí od zákazníka, aby vedel zvážiť náklady a aby sa rozhodoval podľa vlastného uváženia.


Online help desk - živá podpora

Servisný technici sú k dispozícii na vyriešenie akýchkolvek problémov, kedykoľvek počas našich otváracích hodín. Od riešenia problémov so sieťou až do problémov v súvislosti s prístrojmi, pomoc je len jeden telefonát.

Flexibilne sa prispôsobujeme požiadavkam našich zákazníkov, vela krát aj cez telefón radi Vám pomôžeme vykovať potrebné nastavenia pre prístroje. V prípade potreby môžeme zabezpečiť aj krátke vzdelávanie k používaniu prístrojov, ako aj návrh etikiet, programovanie snímača čiarových kódov, alebo dátový prenos mobilného terminálu.

Po zakúpení prístroja do 30 dní poskytujeme bezplatnú podporu a poradenstvo našim klientom a po tejto dobe vieme zabezpečiť servisné a vzdelávacie služby na základe individuálnej dohody. Naše špičkové podporné služby garantujú prístup Help Desk, technickú podporu a servis.

Kontakty

Telefónne číslo:
Centrálna e-mailová adresa: info@digicode.sk
Financie a objednávky: faktura@digicode.sk
Technická podpora a servis: servis@digicode.sk

Online RMA - Záujem a dopyt

Typ produktu Číslo produktu (Partnumber) Sériové číslo (Serialnumber) Krátky popis
Hozzáadás