
Prácu opravárov Baxi Heating Ltd. ulahčia prístroje Zebra Touch
Jedna vedúca spoločnosť v Anglicku vyhrievacích telies je BDT THERMEA, čo v celej Európe má viac ako 6.400 zamastnencov. Spoločnosť sa nazaoberá iba s výrobou vyhrievacích telies a zariadení na ohrev vody, ale v rámci subdodávatelskej spoločnosti Baxi Heating Ltd. aj s ich opravou. Baxi je jeden z tých spoločností, ktoré opravárom zabezpečujú mobilné terminály od Zebry a tak vykonajú rýchlu, účinnú a spolahlivú prácu.
Ako pomáha jeden prenosný počítač prácu mechanikov?
Opravári spoločnosti Baxi používajú rôzne prenosné prístroje cca. od začiatku 1990 rokov na ulahčenie administrácie a na vykonanie rôzných úloh v súvislisti s prácou. Ručné počítače Touch v posledných rokoch nahradili predchádzajúce, zastarané prístroje a pomôžu každodennú prácu opravárov so vstavenou kamerou, operačným systémom Android, naďalej s dlhoživitnými akumulátormi.
Aké výsledky priniesla aplikácia novej technológie?
Zavedenie série Touch prinieslo významné zvýšenie produktivity v živote pracovníkov Baxi, veď v pomere k predchádzajúcim výsledkom so staršími prístrojmi ich výkon zlepšil o 2%. Možno, že na začiatku to nie je až tak vela, ale nakolko hovoríme o velkej spoločnosti, tak to ročne znamená cca. viac ako plus 4000 navštívených pracovných staníc.
Ale zvýšenie účinnosti práce môžu ďakovať nie len administratívy. Používanie bezdrótových mobilných prístrojov urýchlia komunikáciu medzi mechanikom a centrom a takto napomáhajú rýchlejšie a efektívnejšie vybavenie práce.
Opravári môžu komunikovať prostredníctvom videohovoru alebo aj písomne, naďalej prenosné počítače môže používať aj ako telefón. Ďalej tok údajov v reálnom čase nie len, že urýchlí, zefektívni a spresní ich prácu, ale sa to prejavuje aj v spokojnosti zákazníkov.
Prečo práve Zebra?
Vďaka dotykového displeja vysokého rozlíšenia, výbornej kvality zvuku a obrazu, naďalej robustného, nárazuvzdorného vytvoreniu mobilného terminálu Zebra TC75, zabezpečí všetky tie funkcie, čo môže potrebovať jeden výrobca vyhrievacích telies pre účinné vykonanie práce.
90%-ná zákaznícka spokojnosť jasne ukazuje na to, že v dnešnom živote ludia nie len očakávajú kvalitné vykonanie práce, ale aj poďakujú.