
Čoskoro je čas na velké Vianočné nákupy, čo je dôležitá udalosť v roku nie iba pre zákazníkov, ale aj pre podnikatelov a majitelov obchodov. Vtedy je velký zhon, zásoby tovarov sa minia vo chvíľach. Preto sa odporúča v čase stanoviť nedostatky tovarov, aby sme boli pripravení od novembra na kopu zákazníkov.
A veci len vtedy môžu ísť hladko, ak aj náš administratívny systém je schopný udržiavať krok s tempom, čo diktuje Vianočná predsezóna.
Teraz Vám ukážeme, čo môže potrebovať jedno podnikanie pre to, aby úspešne zvládol aj to najrušnejšie vianočné obdobie!
Držme krok so skladovými zásobami
Jedna základná požiadavka úspešnej uzávierky sezóny je, aby náš sklad bol pripravení na najväčšie obliehanie ešte pred decembrovým útokom. V záujme toho, aby vždy sme vedeli, že čo bude potrebné, najlepšie riešenie je zavedenie a používanie digitálnej databázy.
Digitálna inventúra pomôže v tom, aby sme vedeli stanoviť zákaznícke požiadavky a tak sme vedeli objednať len z tých produktov, ktoré sa najlepšie predávajú pri nakupovaní na sviatočné obdobie. Takým spôsobom súčasne sa dá dosiahnuť zvýšenie zákazníckej spokojnosti a efektívne zvýšiť zisk, tak aby sme nemuseli nahromadiť zbytočné tovary.
V záujme dokonalej skladovej administrácie pri softvéru pre riadenie zásob ešte budeme potrebovať aj pár snímačov čiarových kódov, naďalej aj pár doplnkov. Ale ak chceme vykonať prácu s takými zariadeniami, ktoré zvládnu viaceré úlohy naraz aj počas vianočného šialenstva, tak sa oplatí pouvažovať kúpu pár spolahlivých dátových terminálov.
Zabudnite na zastarané riešenia
Z hladiska vianočného nakupovania najnáročnejšie dni sú adventné nedele. Nakolko väčšina ludí nemá čas inokedy pri stálej práce na nákupy darčekov a sviatočných doplnkov, výlučne iba cez víkendy.
Práve preto väčšina obchodov musí byť pripravení na obrovský tok kupujúcich v zlatú a striebornú nedeľu. Zastarené a pomalé prístroje vtedy môžu vytvárať napätie nie iba zamestnancom, ale aj zákazníkov a takto aj majitelov.
V jednom spolahlivom a dobre fungujúcom obchode aj základná požiadavka jeden spolahlivý a rýchly POS systém aj v hustej sezóne, čo umožňuje rýchle a presné načítanie čiarových kódov produktov. Nakolko čím rýchlejšie ide rad v jednom obchode a čím menej chybu spravia pokladníci, tým bude spokojnejšie zákazníci.
V záujme toho, aby jeden POS systém fungoval vhodne sa odporúča pracovať s takými spolahlivými prístrojmi, ako napríklad skenery čiarových kódov z prémiovej katergórie Zebra alebo Honeywell.
Jeden dobrý stolný skener je schopný efektívne dekódovať čiarové kódy z akéhokolvek smeru, aj z väčšieho doashu. So zaobstaraním jedného špičkového snímača čiarových kódov vieme znížiť nie iba počet prípadných chýb, ale aj rad v obcgode bude pohybovať rýchlejšie, čo znamená obrovskú úľavu v stresovej predvianočnej senzúne nie iba pre zákazníkov a pre zamestnancom, ale aj pre nás.
Celkovo teda môžeme povedať, že ak pracujeme čím modernejšími a rýchlejšími prístrojmi, bude tým jednoduchšie dobehnúť samých seba v dobe vianočných nákupov. Ďalej v tom prípade, ak úspešne uzavrieme sezónu si môžeme byť istí, že aj my, aj naši zamestnanci a zákazníci budú mať veselé vianoce, čo bude prebiehať v posvätnej atmosfére.