Takto môže moderná technológia nalákať zákazníkov od Vášho obchodu

Takto môže moderná technológia nalákať zákazníkov od Vášho obchodu

Už viackrát sme sa zaoberali s tým, že v digitálnom svete je ťažké udržať krok s internetovými obchodmi, avšak vôbec nie je nemožné!

Nič to nedokazuje lepšie, ako vlanajší prieskum spoločnosti IHL Group, podla čoho počet zatvorených obchodov klesal o 66% a čoraz viac majiteľov internetových obchodov sa snaží, aby pri kamennej prevádke založil aj online obchod.

Nakolko kamenné obchody aj naďalej majú tú velkú výhodu, že tovar, čo sa chcú kúpiť môžu chytať rukami, vidieť a prípadne aj otestovať. Okrem toho majú ešte jednu velkú zbraň, čo je vytváranie dokonalej zákazníckej skúsenosti.

Avšak pre to, aby sa to podarilo získať musíme držať krok s dobou a musíme začať modernizovať pracovné procesy.

Čo je zákaznícka skúšenosť?

V dnešnom živote už čoraz viac počujeme o zákazníckej skúsenosti, čo hár stále väčšiu úlohu v živote malých a stredných obchodov. Zákaznícku skúsenosť je ťažké definovať, veď je komplexný pojem, avšak ani to nie je nemožné.

K dobrej skúsenosti zákazníkov taktiež prispieva aj kompletná zásoba tovaru, vhodná obsluha, dobrá zákaznícka služba a plynulosť pracovných procesov. Takže celkovo by sme mohli povedať, že zákaznícka skúsenosť sa formuje na základe toho, že zákauníci ako sa cítia v obchode a aký dojem sa v nich utvára ohladom nášho podnikania.

A prečo je dôležité vytvárať?

Vytvorenie dokonalej zákazníckej skúsenosti preto je dôležité, nakolko v dobe, kde sa otvára čoraz viac obchodov a online obchodov zákazníci nepotrebujú to, aby plat, čo zarábali ťažkou prácou mínali iba v jednom obchode.

Môžu si vybrať medzi mnohých obchodov a online obchodov, preto ak chceme získať ich dôveru a posilniť ich lojalitu k nám, musíme ukázať také niečo, čo vieme zabezpečiť iba my.

Musíme urýchliť obsluhu, odstrániť možnosť chýb a umožniť fúziu klasického a online nákupu. Pre čo je nevyhnutné modernizácia potrebných pracovných prístrojov a administratívného systému.

Vzťah pracovných prístrojov a zákazníckej skúsenosti

Integrácia QR-kódov a čiarových kódov v živote najviac obchodov už sa počíta za základnú požiadavku. Ak chceme úspešne súťažiť s webovými obchodomi, tak potrebujeme rýchlu a presnú obsluhu, ktorej základná požiadavka je bezchybná administrácia.

Dokonalá administratívna práca vyžiada také prístroje, ktoré rýchlo a efektívne vedia spracovať potrebné čiarové kódy. Práve preto tlačiarne s dobrou kvalitou a multifunkčné dátové terminály vo velkom prispievajú k vytvoreniu dokonalej zákazníckej skúsenosti.

Ak tak sa rozhodneme, že chceme rozvíjať s dobou a investujeme do najnovších technologických riešení, tak naše podnikanie z dlhodobého hľadiska bude ziskové!

Prostredníctvom toho, že naše pracovné procesy budú rýchlejšie a bezpečnejšie, bude lepšia aj naša zákaznícka služba a aj kvalita obsluhy. Nakoniec zákazníci budú spokojní, myslia o nás pozitívne a radi sa vrátia do nášho obchodu.

Stiahnúť článok vo formáte PDF

Bakos Bence
Bakos Bence

Konateľ spoločnosti DigiCode Kft. je zodpovedným manažérom online zákazníkov a nákupného zážitku, jeho jedna z hlavných úloh je koordinácia tímu Sales.

Dôležité, používatelné typy, triky,
informácie a štúdie.

Zaregistrujte a buďte informovaní!

Odoberať novinky

Záujem a dopyt