Rýchlosť vs. špeciálne akcie. Ktorý je víťazom?

Vedúci spoločnosti velakrát si myslia, že do svojho obchodu vedia lákať zákazníkov so špeciálnymi ponukami a akciami. Iný sa zase snažia dosiahnuť bezchybnú spokojnosť zákazníkov a rýchlu obsluhu a prisahajú na to, že nie je lepší zákazník, ako lojálny spotrebitel.

Kto má pravdu a čo môže byť riešenie na to, aby naše budúce zákazníci sme vedeli nie iba lákať, ale aj zachovávať, aby dlhodobo by boli vracajúci sa hostia.

Môže byť užitočná aj akcia, ale...

Ak sa bavíme o nápadov a riešení lákania zákazníkov, tak väčšina vidí fantáziu v obrovských zlavách a akciách. Všetci radi nakupujeme lacno, čo by mohol lepšie lákať zákazníkov, ako 70%-ná zlava, alebo jedna klasická akcia: Kúp jeden, druhý dostaneš zadarmo?

Nuž, to je čiastočne pravda. Rôzne zlavy a kupónové akcie sú naozaj populárne, veď môžu priniesť veľa nových zákazníkov do obchodu. Mnoho ľudí však na to zabúda, že ich vplyv je prechodný a v mnohých prípadoch dlhodobo spôsobiť viac škôd obchodu, ako krátkodobo pomôcť. Že prečo?

Zlavy a akcie obvykle ponúkajú zákazníkom jednorazovú príležitosť na to, aby lacnejšie vedel zakúpiť ten nami predávany produkt. Samozrejme vela ludy má záujem o takéto príležitosti a zrazu môžeme lákať vela zákazníkov do nášho obchodu. Tí, ktorí sú za plnú cenu by nekúpili daný zlacnený produktu.

Avšak u týchto zákazíkov sa môže stať, že nikdy v živote nevrátia do obchodu a zákazníkov, ktorí chcú tovar s prémiovou kavlitou, možno, že odradíme od obchodu.

Takže akciovanie môže byť dobré riešenie, ale len v tom prípade, ak sa rozmýšlame z krátkodobého hľadiska. Avšak pre vytvorenie vracajúci sa a lojálnych zákazníkov to samotne nestačí.

Rýchlosť a presnosť je dlhodobá investícia

Ak v prevádzkovaní nášho obchodu uvažujeme dlhodobo, nesmieme na to zabúdať, že nadôležitejšie sú tie zákazníci, ktorí z času na čas sa znovu vracajú so spolahlivosťou a majú požiadavku nie iba na kvalitné produkty, ale aj na kvalitné služby.

Nedávno vykonané prieskumy ukazujú na to, že v dnešných dňoch nie cena je najdôležitjšia, ale kvalita obsluhy.

Nakolko ludia za svoje peniaze chcú nie iba kvalitné produkty, ale aj prémiovú zákaznícku spokojnosť a ak posledne uvedenú nedostanú v našom obchode, tak lahko môžu pred nami ustupovať.

Ďalej v záujme toho, aby všetko fungovalo plynule, potrebujeme nie len spolahlivú pracovnú silu, ale aj dobre fungujúcu infrastruktúru. Nakolko rýchla a presná práca funguje zázračne v takých prípadoch, ak náš ciel je vytvorenie dokonalej zákazníckej spokojnosti.

S modernými prístrojmi pre zvýšenie dôvery zákazníkov

V záujme toho, aby rad v našom obchode by pohyboval rýchlo a aby aj zákazníci boli spokojní je nevyhnutné, aby sme mali k dispozícií spolahlivé pracovné prístroje. Staršie snímače čiarových kódov a pokladne na túto úlohu velakrát žial nie sú vhodné a môžeme používať také, čo spôsbuje vážne narušenia, ako napríklad chybné čítanie ceny, alebo úplne zastavenie pokladne.

Ak sa chceme vyhnúť takýmto problémam a získať dôveru zákazníkov, tak je odporúčané používať moderné, spolahlivé prístroje. Hlavne také, ktoré sú schopné obnoviť, prostredníctvom čoho sa vedia prispôsobiť k najnovším trendom a k obchodným riešeniam.

Už viackrát sme sa bavili o mobilných prístrojoch vyrobené prostredníctvom Zebra, ktoré sú schopné vykonať súčasne viaceré úlohy v obchode. Tieto prístroje nám môžu pomôcť nie len v úplnom uspokojení požiadaviek zákazníkov, ale efektívne ich môžeme používať aj proti nedostatku pracovných síl, čo v poslednom období rástol v oblasti obchodu a skladovania.

Ak máte záujem aj o viac info ohladom témy, tak sledujte naše týždenné blogové príspevky. A ak hladáte kvalitné skenery čiarových kódov a dátové terminály, tak sa pozrite na našu webovú stránku, kde nájdete všetky také prístroje s ktorými bude plynulá práca aj v novom desaťročí.



Stiahnúť článok vo formáte PDF

Bakos Bence
Bakos Bence

Konateľ spoločnosti DigiCode Kft. je zodpovedným manažérom online zákazníkov a nákupného zážitku, jeho jedna z hlavných úloh je koordinácia tímu Sales.

Dôležité, používatelné typy, triky,
informácie a štúdie.

Zaregistrujte a buďte informovaní!

Odoberať novinky

Záujem a dopyt