
Majitelia maloobchodov v každodennom živote môžu byť pod veľkým tlakom. Nakolko aj týždeň čo týždeň musia používať efektívne obnovenia, ktoré pomôžu v tom, aby nezostali pozadu od konkurencie na trhu a aby vedeli udržať tempo s konkurenciou.
Ale mať stále nové nápady, to nie je jednoduchá úloha a vela ludí hladá riešenie v dôležitých vecí, keď odpoveď je priamo pod nosom vo forme jednej jednoduchej a lahko integrovatelnej technológie. Taký užitočný prístroj vývoju môže byť používanie snímača čiarovýcg kódov 2D.
V nasledovnom článku sme zhrnili päť takých oblastí v ktorých počas každodenných dní úspešne vieme využiť výhody, ktoré ponúka moderná technológia čiarových kódov.
Spracovanie a evidencia skladových zásob
V oblasti skladovania tie spločnosti, ktoré majú k dispozícií jednoduchšiu evideciu, tam môže byť dostatočne dobrý výber aj technológia 1D čiarových kódov. Avšak existujú aj také spoločnosti, ktoré vyžadujú ukladať väčšie množstvo, respektíve iný formát informácií a v ich prípade aplikácia technológie 1D postupnosť znakov s jednoduchých kódovaním možno, že už nebude dostatočná. Avšak integrácia 2D čiarových kódov už vo velkom môže reformovať pracovné procesy.Veď QR kódy oproti klasických čiarových kódov už vedia zaznamenať okrem postupnosti znakov aj odkazy, alebo aj materiál obrázkov. Pomocou nich takým spôsobom môžeme budovať ovela špecifickejšie databázy a môžeme spustiť omnoho precíznejšie vyhladávanie v súvislosti s našou skladovou zásobou.
Identifikácia zákazníkov
Jeden z najbežnejších spôsobov použitia 2D čiarových kódov v obchode je identifikácia zákazníkov. Identifikácia s QR kódmi je nie iba bezpečná a diskrétna, ale aj jednoduchý spôsob riadenia zákazníckych údajov. Je lahko piužívatelných pre vykonávanie vernostných a kupónových akcií, alebo aj pre vstup online povrchov.
Napokon technológia 2D čiarových kódov dobýva nie len v oblasti obchodu. Avšak v našom regióne je to menej bežné v praxi, naopak v zahraničí je velmi rozšírené aj v oblasti zdravotníctva. Napríklad nemocnice často používajú 2D čiarové kódy na identifikáciu pacientov, veď ID náramky a recepty vybavené s QR kódmi sú ovela diskrétnejšie a problémy sa dá vyriešiť ovela efektívnejšie.
Jedinečné marketingové kampane
Posledné desaťročie právom môžeme nazvať na dobu mobility a rýchleho technického pokroku. Zavedenie inteligentných prístrojov nám umožnilo, aby sme nosili celý svet vo vercku vo forme jedného telefónu a rto otvoril svet pred takým možnostiam o ktorých by sme sa predtým len odvážili snívať.
Rozšírenie kamerových smartfónov a mobilný internet umožnil aj to, že dnes najznámejší typ 2D čiarových kódov QR kód explodoval do povedomia verejnosti a takmer nepozorovane integroval do nášho každodenného života. Takými kódmi, ktoré najčastejšie používajú na ukladanie odkazov, ktoré zdielajú na online obsahy si môžeme stretnúť napríklad na autobusoch, metroch, pouličných plagátoch a aj na balení produktov.
QR kódy sa dajú integrovať prakticky do každého marketingového kampaňe a v poslednom desaťročí sa stali neoddeliteľnou súčasťou zákazníckych vernostných programov, kupónových akcií a aj jednoduchých inzerátov. Samozrejme to nie je náhoda, veď ako to sme aj vyššie spomínali zjednoduchšili a robili diskrétnejším spracovanie údajov, ďalej okrem toho znamenajú rýchle a účinné riešenie na jednoduché vybavenie takých procesov, ktoré predtým spôsobili čakanie v rade a preťaženie, kedď napríklad chceli používať kupóny alebo darčekové poukážky pre pokladniciach.