O dôležitosti prvého dojmu

Ako spotrebiteľ, naše rozhodnutia vo velkom môžu ovplyvniť náhle impulzy, o ktorých na prvý pohľad ani by nemysleli, že sú akou dôležitou súčasťou procesu nakupovania. Tie sú hlavne vizuálne stimuly, ktoré dostanú sa k nám, ak vidíme balenie alebo kompletný vzhlad jednho tovaru a naštartujú tvorbu okamžitých hodnotových súdov v našej hlave.

Práve preto je dôležité, že ako vedúci predajne sme dávali pozor na vzhlad nami predávaných výrobkov a pri prítažlivého obalu sme venovali energiu a čas aj na takých faktorov, ako etiketovanie s vhodnou kvalitou.

Aj etiketa môže byť rozhodujúci aspekt

Možno vás prekvapí, ale pre zvýšenie tržby môžu prispieť aj také faktory, ako kvalite etikiet predávaných produktov vo Vašom obchode. Nakolko tieto nálepky môžu o Vás veľa povedať, ako o obchodníkovi.

Jedna vyblednutá cenová etiketa so zlou kvalitou naznačuje ľahostajnosť a nenáročnosť, kým jeden dobre vyzarajúci kus naznačuje pozornosť a profesionalitu. A ak sa nad tým lepšie zamyslíte, tak aj Vy uprednostňujete kvalité produkty, ktoré majú náročné balenie, však?

Takže, to si myslíte nie iba Vy, ale aj väčšina spotrebitelov!

Pre vytvorenie naozaj kvalitných etikiet nič iné nepotrebujete, ako jeden softvér pre tvorbu etikiet, jednu spolahlivú tlačiareň etikiet, naďalej trošku estetického vkusu. Potom už len trocha práce a kózlo je hotová!

Alternatívne sprostredkovanie informácií cez tvarov a farieb

Etiketovanie Vašich produktov má veľa príležitostí. Ak sa nebojíte od toho, aby namiesto klasického čierno-bieleho riešenia ste vyskúšali rôzne farby a tvary, tak môžete prenášať také informácie spotrebitelov, čo v inej forme by ste nevedeli odovzdať, alebo iba velmi neúčinne. Farabné etikety napokon priťahujú značnú pozornosť a naznačujú ovela väčšiu profesionalitu, ako bežné, jednoduché čierno-biele varianty, s čími sa môžeme stretnúť aj v obchodoch aj na produktoch.

Etiketa je samotný výrobok

Takže kvalita Vašich etikiet ukáže, že celkovo aké máte schopnosti ako predajca, naďalej aj o kvalite produktov. Ak používate kými nekvalitnejšie nálepky na označenie produktov, tak tým je pravdepodobnejší, že spotrebitelia Vám budú menej dôverovať a nebudú brať Váš obchod príliš vážne. Avšak pomocou kvalitných a príťažlivých etikiet môžete zíkať ich dôveru už na prvý pohlad.

Stiahnúť článok vo formáte PDF

Bakos Bence
Bakos Bence

Konateľ spoločnosti DigiCode Kft. je zodpovedným manažérom online zákazníkov a nákupného zážitku, jeho jedna z hlavných úloh je koordinácia tímu Sales.

Dôležité, používatelné typy, triky,
informácie a štúdie.

Zaregistrujte a buďte informovaní!

Odoberať novinky

Záujem a dopyt