Kuriérske spoločnosti sa vyvíjajú pomocou mobilných technológií

Kuriérske spoločnosti sa vyvíjajú pomocou mobilných technológií

V prípade online objednávky najdôležitejší prvok obchodného reťazcu tvorí preprava tovaru. Avšak sa môže stať, že kvôli administratívnemu problému sa vyskytne chyba a daný balík bude doručený oneskorene k zákazníkom alebo vôbec nebude doručený.

V takom prípade reputácia aj predajcu aj prepravnej spoločnosti klesá z dôvodu negatívneho hodnotenia, čo je bohužiaľ legitímne.

V záujme toho, aby sa dalo vyhnúť pred takýmto chybám, čoraz viac prepravné spoločnosti začali používať modernú mobilnú technológiu na vykonanie pracovných procesov. Vďaka modernizácie zjednodušili nie len administratívne úlohy, ale aj kuriéri môžu vykonať svoju prácu rýchlejšie a bezpečnejšie.

Administratívna a navigačná pomôcka, vo forme jedného zariadenia

Najväčšia výhoda prenosných počítačov a dátových terminálov je ich multifunkcionalita.

Jeden jediný inteligentný prístroj vytvorený na prácu v teréne je schopný plniť viaceré úlohy súčasne a takisto sa dá používať z komunikačného účelu (či ide o telefónny hovor, správu alebo videohovor), na vykonanie administratívnych úloh (čítanie čiarových kódov, podpis pri prevzatí balíka), napokon ich môžeme používať počas prepravy aj ako navigáciu.

Dávnejšie jeden kuriéru musel nosiť so sebou viac prístrojov, aby hore uvedené úlohy vedeli splniť. Avšak v dobe multifunkčných prenosných zariadení to prakticky sa stal zbytočným, veď také inteligentné prístroje, ako napríklad mobilný terminál Zebra TC20 súčane sa dá používať aj ako mobilný telefón, skener čiarových kódov, alebo navigačný systém GPS.

Sú spokojní nie iba zákazníci, ale aj kuriéri

Integrácia modernej technológie v logistických segmentoch ulahčí úlohy prepravných spoločností z mnohého hladiska. Okrem toho, že kuriéri sebavedome môžu navigovať medzi dodacími adresami, môžu pripojiť aj do databázy pracoviska, alebo za pár sekúnd vedia kontaktovať svojich kolegov, ak potrebujú pomoc v dôležitých otázok.

Ďalej pri kuriérov sú spokojí aj zákazníci, čo môžeme ďakovať hlavne mobilnej technológie. Nakolko naše balíky, respektíve objednávky dorazia čoraz kratšou dodacou lehotou a čoraz presnejšie.

To všetko prináša zvýšenie spokojnosti zákazníkov a zamestnancov, čo výsledňuje aj zvýšenie produktivity spoločnosti. Vďaka moderných mobilných prístrojov meratelne zvyšuje výkon kuriérov a sú schopný doručiť potrebné balíčky na oveľa viac adries ako predtým. To všetko bez toho, aby by museli vykonať svoju prácu rýchlejšie alebo viac stresujúce ako predtým.

A vďaka spokojnosti zákazníkov sa mení čoraz pozitívnejšie posúdenie logistických spoločností a aj podnikov elektronického obchodu.

Skrátenie dodacích lehôt a spoľahlivejšia preprava zo dňa na deň sa zdá, že čoraz viac motivujú ľudí na to, aby sa nebáli od online objednávok a čoraz viac ludí sa vyskúša služby, ktoré ponukajú webshopy.

Z celkového hľadiska si môžeme povedať, že používanie mobilných terminálov už vtedy vie zlepšiť posúdenie jednej spoločnosti a meratelne zvýšiť produktivitu, ak to používa iba jeden člen obchodného reťazcu počas vykonania svojej práce.

Aplikácia novej modernej technológie samozrejme pre mnohých môže byť znepokojujúce, avšak nesmieme zabúdať, že ovládanie mobilných terminálov s operačným systémom Android je velmi jednoduché a vplyv zmeny jednoznačne sa dá vnímať z rastúceho počtu objednávok a z pozitívnej spätnej väzby čoraz spokojnejších zákazníkov.



Stiahnúť článok vo formáte PDF

Bakos Bence
Bakos Bence

Konateľ spoločnosti DigiCode Kft. je zodpovedným manažérom online zákazníkov a nákupného zážitku, jeho jedna z hlavných úloh je koordinácia tímu Sales.

Dôležité, používatelné typy, triky,
informácie a štúdie.

Zaregistrujte a buďte informovaní!

Odoberať novinky

Záujem a dopyt