Kroky optimalizácie skladovaj práce

Alebo integrácia modernej technológie v zéujme zvýšenia produktivity

V dnešnom živote je stále väčšia požiadavka na revolučné, moderné riešenia v oblasti skladovaj práce. To môžeme ďakovať hlavna výrazne zmeneným spotrebitelským požiadavkám a správania zákazníkov v poslednom desaťročí. Pri klasických obchodných modeloch sú čoraz populárnejšie aj inline webové obchody, a so zmenou predajúvého spôsobu zmenili, rozvíjali aj klasické skladovacie spôsoby.

Nové časy, nové požiadavky. Aj v oblasti skladovania

V dnešnej dobe spoločnosti už musia konkurovať už nie iba s konkurenciou, ale aj s časom, veď preprava je kým rýchlejšia a efektívnejšia, tak zákazníci budú tým spokojnejšie so službami. Efektívnu práca ale sa dá vykonať len vtedy, ak sú zabezpečené aj moderné podmienky prispôsobené sa k požiadavkám nových čias.

  Dobrá správa je, že dnes už sú dostupné na trhu rôzne také prístroje, ktoré môžu byť potrebné pre vohdnú optimalizáciu nášho pracovného procesu.

  Ale pre to, aby sme vedeli efektívne zvýšiť produktivitu našej spoločnosti, tak náš park prístrojov sa musíme premyslene a vedome rozvíjať. Najrpv je potrebné posúdiť, ktoré sú tie oblasti, v ktorých sme mierne silné, ktoré sú tie čo treba obnoviť v akejkolvek forme.

Základné kroky optimalizácie skladovej práce

  • Fyzická automatizácia: modernizácia práce v sklade s novými prístrojmi.
  • Optimalizácia systémov riadenia skladov: vybudovanie centrálneho systému pre vhodné fungovanie, inštalácia softvérov a zosúladenie s používanými prístrojmi.
  • Optimalizácia pracovných procesov: Presné vypracovanie modernizovaného procesu práce pomocou nových prístrojov.
  • Rozšírenie ľudských zdrojov: v prípade potreby príjem nových zamestnancov v záujme účinného ovládania systému.
  • Vytváranie prevádzkovej transparentnosti: Zabezpečenie dokonalej priehladnosti v záujme efektívneho fungovania a rýchleho a účinného odstraňovania prípadných chýb.

Prvý krok je modernizácia parku prístrojov

Každá jedna dimenzia si vyžaduje iné a iné riešnia v záujme toho, aby bola optimalizovatelná s našimi cielmi. Fyzická automatizácia a obnovenie systémov riadenia zásob hlavne sa záleží na zaobstarávaní nových, moderných prístrojov a softvérov, kým preplánovanie praxcovného procesu a rozšírenie ludských zdrojov, respektíve vytváranie transparentnosti už znamená skôr teoretickú a praktickú úlohu, ktorého predpokladom je vhodné technologické prostredie.

Prvý krok v monhých prípadoch znamená rozšírenie a obnovovanie používaných systémov RFID a prenosných mobilných prístrojov. Nakolko v živote jednej spoločností, ktorá sa zaoberá s logistikou a skladovaním, tam základnú podmienku práce znamená ovládanie databáze na základe čiarových kódov a k tomu potrebné prístroje.

Takže ak pracujeme kým modernejšími a mnohostrannejšími pracovnými prístrojmi, naša práca sa prebieha tým spolahlivejšie a plynulejšie. Samozrejme v tom prípade, ak náš systém na spracovanie údajov a komunikáciou s prístrojmi je schopný držať krok s dobou a ovládať nami používané moderné mobilné prístroje a systém RFID.

Nejde to len tak rýchlo

Nesmieme zabúdať, že obnovenie procesu práce v sklade vôbec nie je taká úloha, čo musíme vyriešiť aby sa stala zo dňa na deň. Avšak uponáhľaný život kvôli internetu a nových online riešení požaduje čoraz viac to, aby preprava produktov sa uskutočňovala nie iba účinnejšie a bezpečnejšie, ale čím rýchlejšie. Práve preto prehodnotenie pracovného procesu raz bude nevyhnutné.

Teda je dôležité, aby čím skôr sme spoznali a pochopili nové možnosti, ktoré sú skrývané v digitalizácií a používaní moderných prístrojov a aby sme sa ich naučili využívať v záujme zvýšení efektívnosti a produktivity v našej práci.

Stiahnúť článok vo formáte PDF

Bakos Bence
Bakos Bence

Konateľ spoločnosti DigiCode Kft. je zodpovedným manažérom online zákazníkov a nákupného zážitku, jeho jedna z hlavných úloh je koordinácia tímu Sales.

Dôležité, používatelné typy, triky,
informácie a štúdie.

Zaregistrujte a buďte informovaní!

Odoberať novinky

Záujem a dopyt