
Čiarový kód a RFID etikety sú také výberové možnosti, ktoré spoločnosti musia prijať v záujme zlepšenia efektivity. Ktoré sú najviac nákladovo efektívne a spolahlivé pre dlhodobé fungovanie?
Tu je niekoľko vecí, čo sa odporúča zvážiť:
Etiketa čiarových kódov |
RFID tag |
---|---|
Vyžaduje dohľadnosť a v záujme snímania je potrebné umiestniť v závislosti od odrazu svetla |
Dá sa načítať aj bez viditelnosti, kým etiketa je v rozsahu rádiofrekvenčného spektra |
Efektívne sníma, ak potreviny a iné tovary prejdú cez snímaciu oblasť |
Pri vstupných bránach na podujatí sa dá snímať rýchlejšie, ako štandardné ID pásky, prostredníctvom čoho zabezpečí rýchlejší vstup |
Poskytuje bezprostrednú informáciu na základe potlačených informácií na etiketu pre identifikovanie výrobku |
Niektoré RFID etikety sú čitaltelné a prepisovateľné, takto informáciu sa dá zmeniť. Táto funkcia je opätovne použiteľná, čo umožňuje používatelovi, aby personalizovali etikety. |
Nákladovo efektívny dizajn a tlač | RFID etikety požadujú externé elektronické obvody (čipy a antény, preto sú drahšie) |
RFID etikety používajú jedinečné elektronicky generované kódy a štandardné protokoly čiarových kódov. Pri inventúrnych nastavení etiketa čiarových kódov si môžete tovar prevziať podla typu produktu a výrobcu. Používatelia ručne musia skontrolovať špecifikáciu prvkov, napríklad farbu, cenu a dátum nákupu jednotlivých produktov. Druhé je, že RFID etikety sú schopné ukladať 2.000 bajtov informácií a budú schopné čítať aj zásoby jednotlivých produktov.
Napríklad:
Etiketa čiarových kódov je schopná dávať informáciu jedného pracovníkovi, napríklad že kolko A a B prístroj je skladom, ale jedne RFID etiketa je schopná na to, aby poskytol informácie o skladových zásob oboch produktov, vrátane aj príjem, cenu a distribútor.
Nakoniec, ak aj tlačiareň je vhodná, tak čiarové kódy aj RFID etikety môžu odstrániť ludské chyby a môžu prispieť pre efektívnosť obchodu, ďalej môžu porovnať ručné vysporiadanie jednotlivých prvkov. Zakúpenie čiarových kódov alebo RFID etikiet závisí od náročnosti údajov spoločnosti a spôsobu používania systému. Spotrebovatelia musia vykonať etiketovanie na základe požiadaviek a finančných limitoch.
Ak potrebujete pomoc, že ktorú možnosť by ste mali vybrať, tak nás kludne kontaktujte, radi Vám pomôžeme!