Ako pomáhajú mobilné prístroje Zebra zvýšiť sociálnu zodpovednosť podnikov?

Ako pomáhajú mobilné prístroje Zebra zvýšiť sociálnu zodpovednosť podnikov?

Ochrana nášho životného prostredia v dnešných dňoch je dôležitejšia otázka, ako kedykolvek predtým v histórií. Dôležitosť tejto témy rozpozná stále viac velkých spoločností a pri zvýšení profitu sa snažia klásť väčší dôraz aj na sociálnu zodpovednosť. Nie je výnimkou ani Zebra, ktoré sa zaoberá s výrobou mobilných terminálov, snímačov a počítačov.

Nový mobilný prístroj, čo výrobca uvádzal na trh začiatkom jari oproti predchodcom je nie len robustnejší a viac prispôsobiteľné, ale aj environmentálne uvedomelejší, čo pomôže nie iba v znížení našej ekologickej stopy, ale v budúcnosti spraví prácu za ekologickejšie aj spoločností, ktorí ich používajú.

Jednoduchšia aktualizovateľnosť, menšia ekologická stopa

Spoločnosť začiatkom apríla začal výrobu najnovšieho mobilného terminálu, MC9300. Konštrukcia nového prenosného zariadenia je ovela ekonomickejšia ako generácia predchádzajúcich modelov, veď MC9300 ponúka pre používatelov väčšiu spoľahlivosť a možnosti servisovania. Tieto vylepšenia znižujú vplyv údržby na prostredie, ďalej operačný systém Android umožňuje ovela lahšiu, rýchlejšiu a jednoduchšiu aktualizáciu, čo z času na čas je nevyhnutné.

Takým spôsobom používatelia dlhodobo nepotrebujú, aby zakúpili nové prístroje. Môžu používať svoje prístroje vždy aktualizované a v súvislisto s najnovšími požiadavkami, čo znamená nie iba zníženie výdavkov, ale výborné riešenie aj z hladiska ochrany životného prostredia.

Avšak mobilný terminál MC9300 nie je jediný prístroj Zebry, čo je v popredí na thru inteligentných prístrojov a prenosných počítačov z hladiska ekologických inovácií. Napríklad séria tabletov L10 podla environmentálneho povedomia elektronických zariadení štandardu EPEAT v roku 2019 získal striebornú klasifikáciu, čo sa považuje za vynikajúce!

Prečo je dôležitá environmentálna uvedomelosť prístrojov Zebra?

EPAT v rámci IT sektoru sa považuje za vynikajúcu organizáciu. Ich úloha je, aby elektronické produkty hodnotili z hladiska enviromentálnej uvedomelosti. Hodnotenie EPAT potvrdzuje potrebami udržateľnosti prešetrovaných výrobcov, zabezpečí spotrebitelov o enviromentálnu uvedomelosť používaného produktu.

Tie spoločností, ktoré získajú kladné hodnotenie, sa môžu uistiť o to, že počas vypracovania výrobných procesov a vytvorenie svojich produktov si naozaj zvolili cestu k dlhodobo udržateľnému rozvoju.

Napokon získať zlatú alebo striebornú klasifikáciu vôbec nie je lahká úloha. Nakolko podmienky získania klasifikácie EPAT v posledných rokoch sa značne sprísnili. Pri zatriedení rôzných prenosných elektronických prístrojov organizácia preskúma viac ako 51 kritérií a produkty môžu získať vysoké hodnotenia výlučne iba vtedy, ak sú v plnom súlade s predpismi. Počas posudzovania odborníci predovšetkým sa skúmajú spotrebu zdrojov, emisie, naďalej očakávaný životný cyklus mobilných prístrojov.

Takže podľa klasifikácie EPAT zariadenia Zebra vo väčšine kritérií dosahujú vynikajúce výsledky, oproti prístrojov iných výrobcov majú ovela menší negatívny vply na na ekosystém. Kvalitu prístrojov Zebra aj to potvrdzuje, že spoločnosť predtým ešte nepokúsil získaním kvalifikácie EPAT a už s prvými testovanými výrobkami sa im poradilo získať striebornú klasifikáciu, čo sa považuje za vynikajúce.

Pomáha budovať životaschopnejšiu budúcnosť

Takže Zebra momentálne má nie menšiu možnosť, ako reformovať trh inteligentných prístrojov používaných počas obcgodných pracovných procesoch. S tým, že nové prístroje spoločnosti nie sú iba spolahlivé, ale dobre spĺňajú aj z hladiska environmentálnej uvedomelosti, takto výrobca Zebra pomáha priamo aj nepriamo vo budovaní životaschopnejšej a bezpečnejšej budúcnosti. Nakolko kým viac podnikov bude pou2zívať tieto riešenia, bude tým menej elektronického odpadu a v nadchádzajúcich desaťročiach musíme rátať tým menším dopadom na životné prostredie.

Stiahnúť článok vo formáte PDF

Bakos Bence
Bakos Bence

Konateľ spoločnosti DigiCode Kft. je zodpovedným manažérom online zákazníkov a nákupného zážitku, jeho jedna z hlavných úloh je koordinácia tímu Sales.

Dôležité, používatelné typy, triky,
informácie a štúdie.

Zaregistrujte a buďte informovaní!

Odoberať novinky

Záujem a dopyt