3 trendy, ktoré pomôžu Vášmu podniku prekvitať

Ak ste maloobchodník v digitálnom svete, tak si musíte naučiť, ako sa treba prispôsobiť formám nákupu, k novým nákupným zvykom spotrebitelov a k neustále meniacim sa potrebám.

Teraz Vám ukážeme pár dôležitých trendov, ktorých pozorovanie a sledovanie pomôže v tom, aby v roku 2020 ste vedeli prekonať konkurenciu a aby ste boli úspešní aj vo svete online obchodov a webshopov!

Zlepšite zákaznícku skúsenosť

V záujme toho, aby ste vedeli získať vracajúci sa zákazníckov je dôležitý, aby ste vedeli vytvoriť nezabudnuteľný zážitok z nakupovania. Na tento účel však nie je dostatočný vytvoriť jeden pekný obchod a doplniť zásoby, musíte venovať pozornosť aj tomu, aby všetko prebehlo hladko.

Nemusíte sa však báť, veď na na zlepšenie zákazníckej skúsenosti je k dispozíciy aj viac prístrojov. Moderné snímače čiarových kódov a ručné dátové terminály pomôžu pri plánovaní personalizovaných kampaňov a akcií. Pomocou nich môžete realizovať výborné kampane na základe QR kódov.

Tieto môžete lubovolne personalizovať z rôznými spôsobmi prispôsobené potrebám spotrebiteľov a takým spôsobom si môžete byť istí, že Vaše zákazníci budú nie iba spokojní, ale aj lojální.

Vernostné programy

Pred pár rokmi ešte vela zákazníkov by váhal zdieľať svoje telefónne číslo alebo e-mailovú adresu s maloobchodníkom. Avšak vznik inteligentných prístrojov zmenil veľa vecí a zákazníci nového storočia bez váhanie zadajú osobné údaje výmenou za personalizované zlavy alebo akcie.

Túto možnosť sa oplatí využívať, veď mapovanie zvykov zákazníkov velmi vela môže pomôcť v tom, aby Vaše podnikanie by ste vedeli rozvíjať do vhodného smeru a pomocou toho viete ešte viac vylepsiť hore uvednú zákaznícku spokojnosť.

Takým spôsobom efektívne môžete súťažiť s webovými obchodmi, ktoré neustále monitorujú a analyzujú prevádzkové údaje a účinne viete prispôsobiť ponuku k zákazníckym požiadavkám.

To potvrdí aj správa z roku 2019 spoločnosti The Loyalty Report, podla čoho 80% spotebitelov pravdepodobnejšie sa vracia do konkrétneho obchodu vďaka personalizovaných vernostných programov.

Skrátenie čakacej doby pri pokladniach

Moderné prístroje prídu vhod nie iba v prípade vypracovania a realizovania akcií a iných riešení priťahovania zákazníkov. Pomôžu Vám aj tak, aby ste vedeli ulahčiť a urýchliť pracovné procesy s čím významne môžete skrátiť čakaciu dobu pri pokladniach.

Moderné snímače čiarových kódov a mobilné prístroje pomôžu aj v tom, aby Vaše zamestnanci by vedeli vykonať rýchlejšiu a presnejšiu prácu. V neposlednom rade aj ich ovládanie je velmi jednoduché, takto budú spokojnejšie nie len zákazníci, ale aj pracovníci vďaka čomu počas práce budú menej stresovaní.

Modernizácia je náš priateľ

Je jasne viditeľné aj z hore uvedených príkladov, že čoraz populárnejšími webovými obchodmi ťažko sa dá súťažiť, ak staviame na prístupe zameranom na zákazníka. Ďalej zákaznícku spokojnosť môžeme zvýšiť hlavne s modernizáciou pracovných procesov a so zjednodušením a urýchlením každodenných úloh.

Práve preto jeden spolahlivý skener čiarových kódov a dobrý prenosný dátový terminál znamená takú dlhodobú investíciu, čo takisto pomôže ulahčiť vykonanie každodenných úloh napríklad v jednom obchode, zvýší produktivitu a plynulejšie a pohodlnejšie uspokojuje potreby zákazníkom.



Stiahnúť článok vo formáte PDF

Bakos Bence
Bakos Bence

Konateľ spoločnosti DigiCode Kft. je zodpovedným manažérom online zákazníkov a nákupného zážitku, jeho jedna z hlavných úloh je koordinácia tímu Sales.

Dôležité, používatelné typy, triky,
informácie a štúdie.

Zaregistrujte a buďte informovaní!

Odoberať novinky

Záujem a dopyt